Проблеми с поръчката

   Макар и в много редки случаи, както всяка автоматизирана система, така и системата на Еконт Експрес интегрирана в панела за поръчка на нашият сайт е възможно да блокира и да не Ви позволи да си ‘изчислите цена’ по време на стъпка 3.
   Тъй като осъзнаваме, че това може да бъде доста неприятно изживяване за Вас, ние създадохме опцията Еконт Експрес (offline), която да Ви позволи да завършите безпроблемно заявката си, въпреки временните технически неудобства.

   ВНИМАНИЕ!
   Заложената стойност за доставка в този случай е временна и подлежи на точно преизчисляване от наша страна на по-късен етап, когато системата на Еконт бъде възстановена в нормалното си работно състояние.
   Важно е да знаете, че тази временна цена е така изчислена, че в повечето случаи Вашата реална цена за доставка да бъде ПОД тази стойност, т.е да Ви се наложи да платите по-малко.
   Въпреки това, в много редки случаи (в зависимост от населеното място, в което се намирате), е възможно преизчислената стойност да излезе по-висока. В тези случаи, Вие ще бъдете информирани своевременно за това и ще имате право да приемете или да откажете поръчката, ако преизчислената цена за доставка не Ви удовлетворява.

   Повече информация за тарифите на Еконт Експрес, по които ще преизчисляваме може да намерите тук.

   В заключение бихме искали да Ви благодарим предварително за разбирането, ако точно на Вас се случи системата за доставка да не работи и да се наложи да се възползвате от опцията Еконт Експрес (offline). Осъзнаваме, че тя усложнява частично процеса по поръчка, но пък същевременно Ви позволява да имате резервен вариант, ако в даден момент компютърните технологии не са на Ваша страна.

   Благодарим Ви отново за разбирането и оставаме на Ваше разположение за допълнителни въпроси тук.

Skype Me™!
Facebook™!
Twiiter
    myMobile.bg Google+
      myMobile Bulgaria © 2017
      <