Как да поръчам

   На тази страница ще намерите полезна информация за това как по-лесно да пазарувате през интернет магазин myMobile.bg.

   Добавяне на продукти в кошницата:
   След като си набележите желаният от Вас продукт и решите, че искате да го поръчате, просто натиснете бутона “Добавете” и той автоматично ще се добави към Вашата потребителска “кошница”. Ако искате да поръчате втора бройка от същия артикул, може да го направите като натиснете бутона “Добавете” още веднъж или като отбележите желаната от Вас бройка в полето “Количество”.
   Всички продукти изложени на нашата интернет страница, срещу чието поле за “Наличност” стои статус „На склад” са налични към момента на Вашето посещение и могат да бъдат заявени от Вас за поръчка по описаният по-горе начин. Ако статусът е “Няма на склад”, то за съжаление в момента даденият продукт е изчерпан, но ако желаете можете да се свържете с нас и да организираме доставка му възможно най-бързо.
    Всички цени на стоките и услугите, описани на myMobile.bg са в български левове и с включено ДДС, но не включват разходите за куриерски услуги. Последните варират според данните, които ще предоставите и ще бъдат добавени на по-късен етап при оформяне на заявката за поръчка от Ваша страна преди изпращането й до нас.


   Вашата потребителска кошница:
   Актуалното състояние на Вашата поръчка може да следите непрекъснато, посредством менюто “Кошница”, намиращо се в горния десен ъгъл на интернет страницата ни. Там ще откриете всички продукти, които сте добавили в кошницата си до момента и ще имате възможност да направите някои промени.
   В менюто “Кошница” ще откриете поле за ползване на кодове за отстъпка. Ако поради една или друга причина сте се сдобили с подобен код, тук е мястото да се възползвате от него!


   Как да поръчате?
   Когато сте готови с Вашия избор от аксесоари, може да пристъпите напред към поръчката, като просто влезете в меню „Поръчка”, намиращо се вдясно на менюто “Кошница”. Там в последователност от 5 стъпки ще можете да оформите детайлите по Вашата заявка.
   По-долу Ви предлагаме кратка и полезна информация за всяка от петте стъпки при регистрация на поръчка:

   Стъпка 1: Опции
  Тук ще имате възможност да изберете дали да поръчате като гост или след като се регистрирате. И при двата варианта поръчката ще стигне до Вас. Единствената разлика е, че след регистрация на профил ще имате някой допълнителни удобства, като например: да следите историята на Вашите поръчки, да поддържате Ваш списък от желани продукти, да се абонирате за новини и други.

   Стъпка 2: Детайли за плащане
  При този етап от поръчката е важно внимателно и вярно да попълните всяка информация, която се изисква, защото от това пряко зависи Вашата доставка.
  Ние Ви гарантираме, че предоставените от Вас лични данни и информация ще се събират и използват единствено и само за осигуряване на нормалната работа на нашия интернет магазин, както и за подобряване на предлаганите чрез него продукти и услуги, спазвайки българското законодателство, приложимите международни актове и добрите нрави. За повече информация относно политиката ни за защита на личните данни, както и какви могат да бъдат последствията при невярно и грешно попълнени данни, вижте тук.

   Стъпка 3: Начин на доставка
  Тук е мястото, където стойността на Вашата доставка ще бъде изчислена и добавена към Вашата поръчка. Това ще стане с помощта на автоматизираната система на Еконт Експрес, която е интегрирана в кода на нашия сайт. След като приключите с попълването на Вашите данни за доставка не забравяйте да натиснете бутона „Изчисли цена”, за да бъдете допуснати да продължите напред.
   При проблеми с автоматизираната система на Еконт Експрес (бутона "Изчисли цена" не работи) изберете опцията "Еконт Експрес (offline)" и продължете спокойно с поръчката си. За повече информация относно тази опция вижте тук.

   Стъпка 4: Начин на плащане
   В момента предлагаме единствено услугата заплащане чрез наложен платеж при приемане на поръчката от куриер.
   Преди да продължите напред, не забравяйте да се запознаете с общите ни условия.

   Стъпка 5: Потвърждение на поръчката
   В последния етап от процеса ще имате възможността да прегледате още веднъж какви стоки сте избрали и на каква стойност (в български левове и с включени куриерски услуги). Ако всичко е наред натиснете бутона „Потвърждение на поръчката”.


    Какво се случва след като поръчате?
   След натискане на бутона „Потвърждение на поръчката”, на e-mail адреса, който сте ни предоставили за контакт, ще получите автоматично генериран потвърждаващ e-mail, съдържащ детайлна информация за Вашата заявка и нейната точна стойност.
   След това, в зависимост от времето, в което сте направили Вашата заявка, ние ще се свържем възможно най-скоро с Вас за потвърждение. Ако всичко е наред, в рамките на един работен ден ние ще обработим и подготвим Вашата поръчка за изпращане.
   Когато предадем поръчката Ви на куриерската фирма, ние ще Ви информираме своевременно за това на e-mail адреса (или телефона), който сте ни предоставили за обратна връзка.
   Повече информация относно процеса по доставка може да намерите тук.

Skype Me™!
Facebook™!
Twiiter
    myMobile.bg Google+
      myMobile Bulgaria © 2017
      <